چگونه برای کاهش کراتینین 356 برای بیماری های کلیوی؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش کراتینین 356 برای بیماری های کلیویچگونه برای کاهش کراتینین 356 برای بیماری های کلیوی؟

چگونه برای کاهش کراتینین 356 برای بیماری های کلیوی؟ کراتینین به عنوان شاخص عملکرد کلیه، آن را می تواند وضعیت کلیه باشد، به طوری که بیمار با سطوح بالای کراتینین، بلکه آنها نا امید می شوند.

چه ما کراتینین 356 دانید؟

در درمانگاه، بیماری های کلیوی را می توان به پنج مرحله تقسیم، و کراتینین 356 یک مرحله 3 است که یک گام مهم است. در این مرحله، کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده، بسیاری از سلول ها را در کلیه ها آسیب دیده، به جای نکروتیک، به طوری که اگر بیمار می تواند یک درمان مناسب برای بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده را، آنها می توانند فرصت برای جلوگیری از این بیماری را بدتر است، حتی لغو آن را تا حدی دریافت کنید. هنگامی که بیماری در حال پیشرفت است و همچنین، سطح کراتینین بالا خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.

چگونه برای کاهش کراتینین 356 برای بیماری های کلیوی؟

از موارد فوق، ما می دانیم که اگر بیمار می خواهد برای کاهش سطح کراتینین سرم خود، آنها باید درمان صحیح در به موقع است. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، می توان آن را یک انتخاب خوب برای یک بیمار با کراتینین بیماری های کلیوی 356.

در این روش درمانی دارای چهار توابع اساسی که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهابی و افزایش عروق خونی. برای این چهار توابع سلول های کلیه آسیب دیده می تواند نه تنها از آسیب بیشتر محافظت می شود، اما همچنین می تواند به درجه خاصی تعمیر شود. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است، و علائم ناشی از عملکرد کلیه کم را می توان در همان زمان منتشر شد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: چگونه برای کاهش کراتینین,کراتینین,درمان بیماری های کلیوی,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815